Vega E-Dönüşüm
"Vega E-Dönüşüm İle Rakiplerinizin Bir Adım Önünde Olun!"
E-Dönüşüm Nedir?
En yalın hali ile e-Dönüşüm bilginin ve belgenin dijital ortamda oluşturulup muhafaza edilmesidir. Elektronik fatura sistemi ile hayatımıza giren e-Dönüşüm sistemleri gün geçtikçe dahada yaygınlaştı. e-Dönüşüm sistemleri bizlere zaman tasarrufu sağlayarak, maliyetlerimizi ciddi ölçüde düşürür. VegaGrup Yazılım sektörün önde gelen markalarından olarak sizlere e-Dönüşüm ile ilgili her türlü hizmeti en üst kalitede sunar.
Özel Entegratör nedir ?
Gelirler idaresi Başkanlığının e-Fatura iletme, alma ve muhafaza etme izni vermiş olduğu hizmet sağlayıcılarına Özel Entegratör denir. GiB’den Özel Entegratör izni alan VegaGrup Yazılım, 7/24 aktif çalışan güvenli ve hızlı sistemi ile müşterilerine en üst düzey hizmeti sağlar. Müşterilerimizin elektronik faturalarının gönderilip alınması VegaGrup Yazılım güvencesi ile gerçekleşir. Aynı zamanda üstün güvenlik sertifikalarına sahip sistemlerde faturalar yasal saklama süresince müşterilerimizin bir tik uzağında bulunmaktadır.
Elektronik Fatura Uygulaması Nedir ?
e-Fatura mükellefleri arasında oluşturulan faturaların dijital ortamda portal yöntemi üzerinden iletilmesi ve dijital ortamda saklanması sistemi e-Fatura sistemidir. e-Fatura’nın 433 Sira No lu VUK Genel Tebliğine göre normal faturadan tek farkı sizi kâğıt masrafından kurtarması ve işlemlerinizi daha hızlı bir şekilde yapmanızı sağlamasıdır. e-Fatura ya tabi mükellefler elektronik belgelerini kendilerine ait bir bilgi işlem sisteminde saklayabilirler, ya da GiB’ in izin vermiş olduğu Entegratör Firmalardan saklama ve fatura iletme hizmeti alabilirler. Elektronik faturalar işletmelere ait mali mühürün doğruluk ve geçerlilik kontrolünün elektronik ortamda yapılabilecek olması sebebi ile yalnızca dijital ortamda oluşturulabilirler ve saklanabilirler. Kâğıt ortamında saklamanın hiç bir geçerliliği yoktur.
Vega E-Defter
Gelirler İdaresi Başkanlığının 13.12.2011 tarihinde yayımlamış 1 sıra no'lu Elektronik Defter Genel Tebliği ile hayata girmiş olan uygulamadır. e-Defter uygulaması ile Yevmiye ve Kebir Defterleri elektronik ortamda oluşturulup berat dosyaları elektronik ortamda GiB'in sistemine ibraz edilmek zorundadır. e-Defter'e geçen mükellefler bu sisteme geçtikten sonra bir daha noter onaylı kâğıt defter yazdıramazlar. e-Defter aylık olarak gönderilmekte olup, gönderilecek ayin defteri takip eden 3 ayin son gününe kadar gönderilmelidir. e-Defter sistemi işletmelere kâğıt, zaman ve arşivlemenin yüksek maliyetlerinden tasarruf sağlamaktadır. Elektronik ortamda oluşturulan defterlerin ve bu defterlerin beratlarının kâğıt çıktısının alınmasının hiçbir geçerliliği yoktur. e-Defter kullanan işletmeler doğa dostu olarak evremize büyük fayda sağlamaktadır.